Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Diagnostika vozovky a návrh opravy
Černoch, Adam ; Pohanka, Martin (oponent) ; Kudrna, Jan (vedoucí práce)
V textu je uveden záznam o provedení vizuální prohlídky vybraného úseku v městě Luhačovice. Do formuláře byly zakresleny poruchy vozovky, určeny jejich plochy a délky. Dále je popsáno zhodnocení a příčina vzniku porušení. Poté je uveden návrh a provedení opravy vozovky. V teoretické části je zapsána klasifikace poruch podle TP 82 „Katalog poruch netuhých vozovek“. Z katalogu jsem vybral a zmínil důležité poruchy, které se projevovaly v diagnostikovaném úseku. Nakonec popisuje zásady plánování a navrhování údržby nebo oprav.
Recyklace netuhých vozovek za studena
Řehulka, Martin ; Koudelka, Tomáš (oponent) ; Varaus, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na technologii recyklace netuhých vozovek obecně, konkrétně pak recyklaci za studena. Jedná se o moderní technologii, která byla v České republice zavedena po roce 1989. První polovina práce popisuje teoreticky různé druhy recyklací netuhých vozovek, kde je největší pozornost věnována právě této technologii. V druhé části je popsán úsek modernizované dálnice D1, kde byla tato recyklace za studena aplikována. Je doložen technologický postup včetně obrazové dokumentace a kontrolních zkoušek.
Stanovení výše škody v případě výskytu vad a poruch krytových vrstev netuhých vozovek pozemních komunikací
Špaček, Petr ; Jůza, Petr (oponent) ; Kledus, Robert (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Dizertační práce sleduje možnosti finančního hodnocení stavu krytových vrstev netuhých vozovek pozemních komunikací, ve vztahu k celkové životnosti vozovky a jednotlivým možnostem údržby a oprav, v případě výskytu vad a poruch, z pohledu soudního inženýrství. Je provedena analýza problematiky související s posuzováním vad a poruch krytových vrstev netuhých vozovek v rámci znalecké činnosti jak v České republice, tak i v zahraničí. Dále jsou zpracovány cenové modely vybraných stavebních prací souvisejících s opravami a údržbou netuhých vozovek, přičemž jsou v rámci možností autora porovnány tržní ceny některých stavebních prací ve vybraných regionech s cenami dle obecně v praxi užívaných cenových soustav. Cílem této dizertační práce je vytvoření jednotné metodiky finančního vyčíslení výše škody v případě výskytu vad a poruch krytových vrstev netuhých vozovek pozemních komunikací pro soudně znaleckou praxi v České republice.
Nové trendy při údržbě vozovek
Březina, Ilja ; Stryk, Josef (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku nových trendů při běžné údržbě asfaltových vozovek. Pozornost bude věnována především nové možnosti při opravách výtluků a trhlin na síti pozemních komunikací. V rámci diplomové práce probíhala spolupráce na vývoji nového zařízení pro mikrovlnný ohřev opravovaných asfaltových vozovek s cílem vysledovat optimální čas a výkon zařízení. Zjištěné výsledky byly konzultovány s výrobcem zařízení za účelem uplatnění nové technologie pro nahřívání výtluky a trhlinami poškozené plochy vozovky v běžné praxi.
Navrhování a hodnocení hlavních konstrukčních typů vozovek pozemních komunikací
Nenál, Marek ; Meluzin, Petr (oponent) ; Varaus, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá navrhováním a posuzováním vozovek za pomoci výpočetních programů Rosy a Laymed. V teoretické části jsou popsány základní parametry vstupující do výpočtu. Praktická část potom srovnává jednotlivé výpočetní programy na konkrétních měřených úsecích.
Recyklace netuhých vozovek za studena
Řehulka, Martin ; Koudelka, Tomáš (oponent) ; Varaus, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na technologii recyklace netuhých vozovek obecně, konkrétně pak recyklaci za studena. Jedná se o moderní technologii, která byla v České republice zavedena po roce 1989. První polovina práce popisuje teoreticky různé druhy recyklací netuhých vozovek, kde je největší pozornost věnována právě této technologii. V druhé části je popsán úsek modernizované dálnice D1, kde byla tato recyklace za studena aplikována. Je doložen technologický postup včetně obrazové dokumentace a kontrolních zkoušek.
Stanovení výše škody v případě výskytu vad a poruch krytových vrstev netuhých vozovek pozemních komunikací
Špaček, Petr ; Jůza, Petr (oponent) ; Kledus, Robert (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Dizertační práce sleduje možnosti finančního hodnocení stavu krytových vrstev netuhých vozovek pozemních komunikací, ve vztahu k celkové životnosti vozovky a jednotlivým možnostem údržby a oprav, v případě výskytu vad a poruch, z pohledu soudního inženýrství. Je provedena analýza problematiky související s posuzováním vad a poruch krytových vrstev netuhých vozovek v rámci znalecké činnosti jak v České republice, tak i v zahraničí. Dále jsou zpracovány cenové modely vybraných stavebních prací souvisejících s opravami a údržbou netuhých vozovek, přičemž jsou v rámci možností autora porovnány tržní ceny některých stavebních prací ve vybraných regionech s cenami dle obecně v praxi užívaných cenových soustav. Cílem této dizertační práce je vytvoření jednotné metodiky finančního vyčíslení výše škody v případě výskytu vad a poruch krytových vrstev netuhých vozovek pozemních komunikací pro soudně znaleckou praxi v České republice.
Diagnostika vozovky a návrh opravy
Černoch, Adam ; Pohanka, Martin (oponent) ; Kudrna, Jan (vedoucí práce)
V textu je uveden záznam o provedení vizuální prohlídky vybraného úseku v městě Luhačovice. Do formuláře byly zakresleny poruchy vozovky, určeny jejich plochy a délky. Dále je popsáno zhodnocení a příčina vzniku porušení. Poté je uveden návrh a provedení opravy vozovky. V teoretické části je zapsána klasifikace poruch podle TP 82 „Katalog poruch netuhých vozovek“. Z katalogu jsem vybral a zmínil důležité poruchy, které se projevovaly v diagnostikovaném úseku. Nakonec popisuje zásady plánování a navrhování údržby nebo oprav.
Nové trendy při údržbě vozovek
Březina, Ilja ; Stryk, Josef (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku nových trendů při běžné údržbě asfaltových vozovek. Pozornost bude věnována především nové možnosti při opravách výtluků a trhlin na síti pozemních komunikací. V rámci diplomové práce probíhala spolupráce na vývoji nového zařízení pro mikrovlnný ohřev opravovaných asfaltových vozovek s cílem vysledovat optimální čas a výkon zařízení. Zjištěné výsledky byly konzultovány s výrobcem zařízení za účelem uplatnění nové technologie pro nahřívání výtluky a trhlinami poškozené plochy vozovky v běžné praxi.
Navrhování a hodnocení hlavních konstrukčních typů vozovek pozemních komunikací
Nenál, Marek ; Meluzin, Petr (oponent) ; Varaus, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá navrhováním a posuzováním vozovek za pomoci výpočetních programů Rosy a Laymed. V teoretické části jsou popsány základní parametry vstupující do výpočtu. Praktická část potom srovnává jednotlivé výpočetní programy na konkrétních měřených úsecích.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.